زندگی رویایی-قسمت بیستم

سلام برای خوندن قسمت جدید بفرمائید ادامه مطلب...هاهاها...  ادامه مطلب ...

جالب

سلام...بچه ها من ازاین پیام خیلی خوشم اومد...خعلی باحاله....شما هم نظراتتون رو دربارش بگین...


اسم پروفایل یه دختری توی فیس بوک:RRR بهش می گم ینی چی؟ میگه:چقد خنگی...ینی  ستاره...بهش گفتم چطور؟....گفت سه تا ره

اصن من هنوز توی کف خلاقیتشم...خخخ


باحال بود؟؟؟

اطلاعیه!!!


سلام به تمام دوستای گلم!... دیروز که چهارشنبه بود صبح ازخواب بیدار شدم کمر دردو و دل درد حالت تهوع و دستو وپاهام می لرزید... اصلا نمی تونستم تحمل کنم...بابام اومد بردم دکتر فشارم 8بود افتاده بود...بهم سرم وصل کرده...الانم بی حال و حالت تهوع دارم...نمی دونم تاکی نمی تونم آپ کنم شاید فردا خوب شم شاید هم طول بکشه ولی اینو بدونین اصلا حالم خوب نیس وگرنه آپ می کردم... امیدوارم بتونین درکم کنین...تابعدا بابای...

زندگی رویایی-قسمت نوزدهم


سلام...بفرمائید ادامه مطلب......................  ادامه مطلب ...

تلافی-قسمت بیست ونهم

سلام...بعد چقد تلافی آپ کردم...بفرمائید ادامه...  ادامه مطلب ...