تلافی-قسمت هفدهم

سلام من ازاین عکسا خوشوم میاد...ازاین به بعد هم ازاین عکسا برا هرقسمت میذارم...بفرمائید ادامه..........

ادامه مطلب ...

!!!مهم!!!

سلوووم بوچه ها خوفین؟؟؟!!!میخواستم یه چیزی رو بهتون بگم! ما از 20اردیبهشت امتحانا نوبت دومون شروع می شه ومتاسفانه من دیگه نمی تونم آپ کنم...الانم سعی میکنم چندقسمت بذارم تاغیبتم رو جبران کنم...ولی شما نظراتتون رو بذارین وازوبم حمایت کنین!!! اینو بهتون قول میدم که وقتی امتحانام تمومید براتون آپ میکنم دوباره!...13خرداد امتحانامون تموم میشن..امیدوارم همتون معدلتون بالا 19شه!!!! وهمیشه موفق باشید...خو دیگه حوصلتون رو سرنمی برم تا آپ بعدی بای!!!

تلافی-قسمت شانزدهم

اینم قسمت شانزدهم....برین ادامه مطلب...

  ادامه مطلب ...

تلافی-قسمت پانزدهم

اینم قسمت پانزدهممم...بفرمائید...دم در بده...  ادامه مطلب ...

تلافی-قسمت چهاردهم

اینم قسمت 14 برین ادامه   

ادامه مطلب ...