چرا نظر نمیذارین؟؟؟

سلام...خوبین؟...چه خبرا؟... چرا نظر نمیذارین؟اینقد گفتین تلافیو آپ کن پس نظر کو؟تا نظر نذارین دیگه آپی نمی کنم!تمام

تلافی-قسمت 31

 سلام... خوبین؟... من خوبم چه خبرا؟...چی کارا می کنین؟خو این چیزا رو بیخی بفرمائید ادامه مطلب...راستی بچه ها یه چیزی لاله نیستش چند وقته کاش دوباره بیاد اون تلافیو دوس داشت...

  ادامه مطلب ...

کدوم داستان؟

سلام!خوبین؟چه خبرا؟چی کارا می کنین؟کجا میرین؟کجا میاین؟من الان داخله دو راهیم!کدوم داستانمو آپ کنم؟هرچی شما بگین عزیزان خو من می گم زندگی رویایی!شماچی میگین؟تلافیو کی میخواد؟اصن تا نظر ندین من هیچی نمیذارم

فقط یه چیزی....الینا برو ادامه مطلب کارت دارم...   ادامه مطلب ...

زندگی رویایی-قسمت بیست و سوم

سلوم بالاخره حس اومد و آپیدم و انتظار نظرا باحالو زیاد هم دارم این قسمت مخصوص لیدا و آرتان هست...بفرمائید ادامه مطلب...  ادامه مطلب ...