کدوم داستان؟

سلام!خوبین؟چه خبرا؟چی کارا می کنین؟کجا میرین؟کجا میاین؟من الان داخله دو راهیم!کدوم داستانمو آپ کنم؟هرچی شما بگین عزیزان خو من می گم زندگی رویایی!شماچی میگین؟تلافیو کی میخواد؟اصن تا نظر ندین من هیچی نمیذارم

فقط یه چیزی....الینا برو ادامه مطلب کارت دارم...   الی تو چرا داستانامو نمیخونی؟؟؟!!!من که دستاناتو میخونم الان از دلت دلخورم باید از دلم دربیاری و داستانامو بخونی

نظرات 6 + ارسال نظر
الینا چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 14:02

عشقم داستانم رو اپممممممممممممم...........
تا وبم بدوووووووووو..........
یادت نره که خانم معلم ها باشخصیتند!!!1

باشه اومدم

☆♥پارسے دخت♥☆ یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 21:48 http://parsi-dokht.blogfa.com/

بهم بگووو و زهر مار...
برا چ زبونتو درمیاری بی شووور...
بعدشم می گم نت ن دا رم...
درضمن...
ج تو وب خودم...
این صد بار...
بیا وبم ج بده تا منم سر بزنم...

خو بگو میخوای باشی تو داستان؟؟؟ بلاگفا نظرا رو ثبت نمی کنه خو

☆♥پارسے دخت♥☆ یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 21:23 http://parsi-dokht.blogfa.com/

عاغا سلاااام....
گفتم ک باور کن نت نداشتم...
الان بعد ی هفته نت دارم ولی بازم ممکنه زووود تموم شه...
تلاااافی...
شرمندتم اخه من زندگی رویایی رو دیگه نمی خونم چون توش نیسم...
جااان من تلافی رو اپپپ کن...
امروز اگه نتم قد داد میام وایبر از دلت درمیووورم...

سلوم زندگی رویایی رو بخون باحاله خو!بابا جا نیس بیارم!آهان فهمیدم میخوای تو جولیا باشی؟خوبه؟بعد بهم بگو

Feri Lambert یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 06:11

والا چ عرض کنم...تو هر چی بنویسی من میخوونم...

فدات بشم من عزیزم

big glambert یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 01:44 http://glambertsandbigfans.blogfa.com/

سلامممممم....
شقی جون هر کی دوست داری تلافییییییییییییییی....

باشه گلی ...

الینا شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 22:30

اینو که خودمم میدونستم گلمبرت نیستی.......
مهم نیس.......
تو دختر فوق العاده ای هستی!!!!!!
من خیلی دوست دارم داستانات رو بخونم ولی چه مدلی 32 قسمت رو بخونم؟؟؟؟؟
من تعریف داستاناتو زیاد شنیدم گلم........
هر وقت داستان جدیدتو شروع کردی بگو با کمال میل از اولش بخونم....
در ضمن منو باید تو داستان بعدیت جا بدی!!!!!!!
به هر حال لگه راه نداشت بگو بیام همه شو بخونم........
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممم...........
مثل تو داستانم..................
تو گوشمم بزنی چیزی نمیگم...............
درد عشق شیرینه!!!!!!!!!!!!!

فدای تو بشم -)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.