زندگی رویایی-قسمت بیست و دوم

سلام الان ساعت 2شبه ک من این پستو می‌ذارم...قسمته بعدیه زندگی رویایی به ذهنم رسیده پس بذار تا نپریده آپش کنم...خب برین ادامه مطلب... 

ادامه مطلب ...

زندگی رویایی-قسمت بیست و دوم

سلام...آپ قبلیم تلافی بود اینم زندگی رویایی... باید بگم این قسمت فقط مخصوصه ویدا و عجقشه!بعله!فلی خوش بحالت شده این قسمت فقط مال توئه ها!!ههه..دیگه عرضی ندارم..بفرمائید
ali-mahsa  ادامه مطلب ...

سلام!

سلام بچه ها خوفین شما؟؟؟ وااااهاااایییی 2ماهه دیگه مدرسه ها بازه...نههه نمیخوام برم مدرسه... خو الان بیخیخی... بچه ها من دیگه ازامروز آنلاینم فقط شما بگین کدوم داستانمو آپ کنم تا همینو آپ کنم....بعله!هرچی شما بگین قبوله..آلمان هم قهرمان شد و ثابت کرد بهترین تیم جهانه و مسی رو آسفالت کرد هههه...خو بگذریم.... دیگه چی؟؟؟اآها نظر یادتون نره...بگین چیو آپ کنم...فعلا بابای خوشملا...

آلمان بهتر تیم جهان!!!

سلام...بچه ها اصلا نمی شه باید همشو واستون تعریف کنم...بفرمائید ادامه مطلب.........................................................  ادامه مطلب ...

اخبار ورزشی...ههههه

سلام بچه ها بفرمائید ادامه...البته اونایی که به اخبار ورزشی علاقه دارن..ههه...  ادامه مطلب ...