آلمان بهتر تیم جهان!!!

سلام...بچه ها اصلا نمی شه باید همشو واستون تعریف کنم...بفرمائید ادامه مطلب......................................................... 

 قبل از بازی دیشب: بازی حساس آلمانو برزیل ساعت 00:30 برگزار می شود... برزیل 12برد دربرابر آلمان وآلمان 4 برد و چند تا مساوی... که 12سال پیش هم باهم افتادند برای فینال که برزیل 1-0آلمانو شکست داد...ولی امشب...

بخدا من شک دارم این تیمی که دیشب با آلمان بازی کرد برزیل بوده باشه!!!!!!! اینقد تعجب کردم که نگو!!!!! البته خعععلی خوشحالم شدم...تویه نیمه اول تویه 18دیقه 5 گل خورد!!!! یا خدا... اونم به برزیل!!!! که خیلی ها می گفتن جامو می گیره... نیمه ی اول 5-0به نفع آلمان تموم شد نیمه ی دوم هم 2تا گل زدن ژرمنی ها که برزیل بیشتر گلو تویه این جام بخوره دقایق آخر هم اسکار یه گلو تلافی کرد...اینو واقعا می گم:اگه نویر دروازهبان آلمان نبود دیشب برزیل چند تا گلو زده بود...عکس العمل هاش عالللی بود...باید برد آلمانو به نویر هم مدیون باشیم...خدیرا دیشب عالی بازی کرد..هه!فردوسی پور گفت:انگار آلمانی ها دارن با یه بچه ها 2ساله بازی می کنن که اینقد راحت گل می زنن...

و آلمان انتقام سختی از برزیل گرفت...حالا باید منتظر باشیم ببینیم بازیه امشب بین آرژانتین-هلند کی میبره که با آلمان رقابت کنه... بچه ها دعا کنین آلمان جامو ببره اون لیاقت جامو داره تا اینجا عالللی بوده...خواهش می کنم دعا کنین...عزیزم توماس مولر هم اولین گلو زد اووخی!اصلا بلد نیس شادیه بعد از گلو....کلوزت هم رکورد بیشترین کسی که گل زده رو تویه جام جهانی رو دیشب با یه گلی مه زد ازان خودش کرد...

جوک

به یه زنبوری میگن:میتونی توی 18دیقه 5تاگل بخوری؟میگه:نه مگه من برزیلم!از من چه توقع هایی دارین من فقط یه زنبورم برزیل که نیستم!!!ههههه...


شعار جدید آبادانی ها:

آبادان آلمانیته


شهردار آبادان اعلام کرده است بریل هیچ ربطی به خاک آبادان نداره...آبادان آلمانیته

 هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

کلا جمله من لایقه:

عشق است آلمان...

با امید قهرمانی آلمانی...هوووووووووووووووووووورا

نظرات 9 + ارسال نظر
Feri Lambert سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 20:14

ندا جونی سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 12:03 http://lambertglam.blogfa.com

اپم
بیا پیشم

اومدم پیشت

Feri Lambert سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 04:00


لعنتیا...دیدی چقد رو اشنایگر جیگره منخطا کردن...صورتشو پاره کردنT________T...من دلم جزغاله شد بخاطر برزیل...آخیییی اسکار...کلی گریه کردم...

آره واقعا عوضین..اشنایگر عجیجم...هه! برزیل داغون شد دیگه..من اصلا دلم واسشون نسوخت...

لاله یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 09:06

فدات آجی شقایق...

قربان تو لاله جونم

Feri Lambert جمعه 20 تیر 1393 ساعت 07:44

کلوزه نه کلوزت...مگه کابینته...
نویر...اشنایگررررررررقلبقلبقلب...

ههههه همون تمام آلمانی ها عشقن

لاله پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 22:31

اگه نیمارم بود...
انقده گریه کردم که نگو...
طرفدار برزیل نبودم ولى تا ساعت 3 فقط اشک میریختم...
دیشب هم که تیم اول و آخرم هلند باخت و حذف شد...
همین الانش تو بغض شدیدم..
آخه چراااااااا؟؟؟
قهرمانى تیمت مبارک...
انقد ناراحتم از همه چى که دارم میترکم...
ببخشید..
مرسى

آجی جونم واس برزیل گریه کردی؟ اشکاتو نبینم ها! من تیم بعد از آلمان هلنده خعلی ناراحت شدم دوس داشتم اون ببره

big glambert پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 20:22 http://glambertsandbigfans.blogfa.com/

شقی داستانارو اپ نمیکنی؟

حس داستان ندارم بیگی

big glambert پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 20:22 http://glambertsandbigfans.blogfa.com/

اغا جام مال ارژانتینه.....

آلمان لایقه جامه... مسی تو هر بازی فقط یه گل زد الکی اومدن بالا.. ولی آلمان نشونش می ده

☆♥پارسے دخت♥☆ پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 16:03 http://justmyadam.blogfa.com/

خخخ...
ب معنای واقعیی دهن برزیل سرویسیدددد...

ههههههههههههههه آره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.