اطلاعیه!!!


سلام به تمام دوستای گلم!... دیروز که چهارشنبه بود صبح ازخواب بیدار شدم کمر دردو و دل درد حالت تهوع و دستو وپاهام می لرزید... اصلا نمی تونستم تحمل کنم...بابام اومد بردم دکتر فشارم 8بود افتاده بود...بهم سرم وصل کرده...الانم بی حال و حالت تهوع دارم...نمی دونم تاکی نمی تونم آپ کنم شاید فردا خوب شم شاید هم طول بکشه ولی اینو بدونین اصلا حالم خوب نیس وگرنه آپ می کردم... امیدوارم بتونین درکم کنین...تابعدا بابای...

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 21:27

س.
قسمت ۵ داستان رز سیاه رو نوشتی؟
من تازه با وبت اشنا شدم اگه قسمت ۵ رو نوشتی کجاست ؟من همه وبت رو زیر رو کردم
راستی ادرس اون یکی وبت چیه؟؟؟
ایشاالله زود خوب بشی
وبلاگ عالی داری

آدرس اون وبم رو نوشتم اگه دقت کنی...مرسی....

big glambert پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 20:37 http://glambertsandbigfans.blogfa.com/

سلوم خدا بدنده جیگر زودتر خوب شو......

کاشکی زودتر خوب شم...

ندا جونی پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 12:56 http://lambertglam.blogfa.com

درک میکنم.من همیشه وقتی پ*ریود میشم چون کمخونی دارم همینجوری میشم..دیگه عادت کردم!

من حالا برای عادت ماهیانم نبود..خیلی سخته...

لاله پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 12:06

ووووى....
خدا بد نده....
ایشالا زود زود خوب شى و برگردى....

مرسی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.