یه پست باحال!!!

سلام دوستان...........

بچه ها این چند روز اصلا حس داستان نوشتم نمیاد...

الان فقط رمان میخونم تا نوشتنم بدون نقص شه!

الانم براتون یه پست باحال میذارم...امیدوارم خوشتون بیاد

حتی فکرشم نمیکنین میخوام چی بذارم!!!بذارم؟نذارم؟خخخ..

اعصاب نداریا باهات شوخی کنیم....الان میذارم دیگه چرا هول می دی؟

خب الان پائینو نگاه کنین میفهمین چی میخوام بذارم ههه


                        

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

     


  شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین




شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین


شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین


شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

   

        شکلکهای جالب آروین               شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین


و حالا همه مون................




                               


و منو و شهرزاد







خوشتون اومد؟؟؟اوف خیلی وقتمو گرفت!!!بوخودا اگه بگی نه هرچی فوش بلدم بارت می کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخ...راست می گم خو...خودتون یه بار اینکارو بکنین بعد درکم میکنین..



نظرات 11 + ارسال نظر
پارسی دخت پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 16:28

فدااات...
آری ثبت مشه...

قلبونت برم

Feri Lambert پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 07:10

از قدیم گفتن سکوت علامت رضایت است...

حداقل تعریف می کردی بهتر بود

لاله چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 11:58

ممنوووووووو.وووووووووووووووووووونمممممممممممممممممممممممممممپممم.......

خوااااااااااهششششصصششش

Feri Lambert چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 05:46

سکوت میکنم...

چرا سکوت می کنی؟؟؟

پارسی دخت سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 21:26

عاغا ندا اصن ب تو چ؟؟؟
دلش خواس منو خودشه جدا گذاش...
فضولیییییی؟؟؟
بیام کج و کولت کنم؟؟؟
خخخ...
شقایقووو بیاووو وبم...
مه بالاخره اپیدم...

اومدم خوندم! نمی دونم نظرم واست ثبت می شه یا نه

big glambert سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 15:17 http://glambertsandbigfans.blogfa.com/

سلوم. باو شقی کجایی؟

همینجا!!! فعلا حس داستان نمیاد

نداجونی دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 10:57 سلامhttp://lambertglam.blogfa.com

.منکه خوشم نیومد
.
.
.
.
شوخی کردم باو فحش نده حالا
مرسی ولی چرا خودتو شهرزاد جدابشم از ماها?

خو می خواستم SHکنار هم باشه اونجوری تو یه خط نمی شد!!!!

پارسی دخت شنبه 7 تیر 1393 ساعت 23:36

بابا آی لاو یو به تمام معنا...
عااااااخشتم...
(ینی عااااااشقتم)

همچنین جیگگگگر

لاله شنبه 7 تیر 1393 ساعت 22:45

پس من کوشم؟؟؟
شوخیدم،همه تون تو قلب من جا دارید دوستان خوب و مهربون و دوست داشتنی...

لاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم خیییییییلی دلم برات تنگیده بود فک کردم نیستی اسمتو نذاشتم اضافت کردم عشقولم

big glambert شنبه 7 تیر 1393 ساعت 22:33 http://glambertsandbigfans.blogfa.com/

سلووووووووووم شقی جون خودم..... اغا شرمندم نتم قطع شده بود.... واقعا بابت این پست ممنونم ..... راستی این داستان جدید که گفتی تو وب جدیدته؟ اونجا اسممو بگم؟

آره برو اونجا پستا رو بخونی متوجه میشی....

Reza شنبه 7 تیر 1393 ساعت 21:44 http://skin.mihannama.ir

سلام مثل همیشه عالی بود. آپم خوشحال میشم سر بزنی

باشه سر می زنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.