حذف ایران!!!

سلام بچه ها خوبین؟؟؟بازی دیشبو دیدین؟؟؟3-1بوسنی ایرانو برد آرژانتین هم 3-2نیجریه رو برد...آخی!!!من خیلی غمگین شدم ایران جام جهانی رو باخت واقعا من انتظار


جامو ازشون داشتم ههههه شوخی بسه...همه چی الکی بود فهمیدین که؟؟؟ بچه ها دیشب وقتی بوسنی گل میزد یه متر میپریدم هوا!!!طرفدار بوسنی نیستم ولی ازشدت خوشحالیم که حرفم داره ثابت می شه ایران حذف می شه...وای دیشب اینقد شاد بودم

که نمی دونستم دارم چکار می کنم... واقعا اونایی که فکر کردن ایران میره یک هشتم نوبرهایی هستم واسه خودشون...

1-ایران بلد نیست گل بزنه

2-دفاعش خوبه

بعدشم بازی دیشبشو گنننند زد...ههههههههههههههههههه من که شخصا خیلی خوشحالم چون ایران حذف شد وهمه فهمیدن حقیقی اونقدری که میگن خوب نیس و ازهمه مهم تر

امشب بازی آلمان با آمریکاست...

که امیدوارم ببره...اگه آلمان برد هردرخواستی که داشتین بهم بگین براتون انجام میدم

وجمله ی همیشگی وموندگار من:

عشق است آلمان....................................................




2120000020100000

تا برد آلمان بابای.........................................................................................................




 


نظرات 1 + ارسال نظر
پارسى دخت جمعه 13 تیر 1393 ساعت 13:09

خخخ...
اىران کى فوتبالش خوب بوده اخه...
ولى بى شووور ب عشق مه حرف نزن...
مسترحقىقى عشقههههههه...
خداىى کارش هم عالى بووود...
اىناره ول کوووو...
امرو والىباله...
هووورررااا...
او ااا اوووو....

من اصلا کلا بازی هی که ایران توش باشه واسم مهم نیس و اصلنم والیبالش برام مهم نیس من ققط واسه بازی آلمان امشب استرس دارم وااااهااایییی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.