یه چیزی ....

سلام بچه ها...یه گله ازتون دارم...چرا بعضی که میان داستانا رو میخونن نظر نمیذارن؟...من گفتم شما راحت باشین رمز نذاشتم ونخواهم هم گذاشت...ولی الان که می بینم آمار بازدید کنندگان ازنظرات بیشتره..واقعا خیلی ناراحتم...اگه اینطوری پیش بره دیگه آپ نمی کنم آخه دارم الکی زحمت میکشم...به غیرازچند نفر که مرسی ازشون همیشه نظر میدن...

نظرات 4 + ارسال نظر
ندا جونی جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 19:47

ناراحت نباش..امار وب منو نیگا کن...ببین در روز ملیاردها نفر سرمیزنن ولی کامنت نمیزارن..غصه نخور

ندا جونی پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 19:11

گلی:یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت... پرسیدم چرا برگشتی؟.. گفت : فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن.. 20 تا فرشته تو دنیا هست که 10 تا شون خوابن و 9 تاشون دارن بازی میکنن یکیشون هم داره این پیام و میخونه... این پیام جک نیست یه واقعیته.. فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیام و به 10 تا از دوستات بفرست حتی به من.. اگه 5 تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سورپرایزت میکنه... .عیدت پیشاپیش مبارک;-)

مرسی عزیزم...

کار خوب پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 18:31 http://kare-khoob.blogfa.com

آیا از خانه تکانی خسته اید؟
آیا از شنیدن صدای مکرر دستمال ری دیوار جانتان به لبتان رسیده؟

آیا سیم مودم وایرلستان در اثر خانه تکانی مثل مودم ما لنگ شده؟

ایا همه ی پول هایتان خرج خرید وایتکس و پودر شده و پولی برای خرید لباس ندارید؟

آیا بیکارید؟

نگران نباشید.برای شما عیدی ویِه ای داریم.کافی است روی کلمه "وب سایت" پایین کامنت کلیک نموده و در مسابقه ما شرکت کنید.

من که اصلا خونه تکونی انجام نمیدم...ولی عیدی موخوام...

پانیذ پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 17:23

چه قالبت زشته هههههه شوخی کردم قشنگه :پوزخند

اگه هم می گفتی زشته...برام مهم نبود چون تو همیشه داری دروغ می گی...ههههههههههه...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.