قلب شیشه ای-قسمت ششم

سلام بوفرمائید ادامه...اگه دوس دارین..نهههههههه شما وارد شین خوشتون هم میاد..هههههههه...بفرمائیییییید

-         بیا تو

ایوان بود...

-         سلام زشتوها خوفین؟

-         کارلی:زشت ترین بشر بر روی کره ی زمین به ما میگه زشت خدااایه عقلی به این بده...

-         مرض

من نخود هرآش پریدم وسط:ووو الان دعوا میشه کارلی اینو ول کن یه تختش کمه

-به خواهرم رفتم

-ازخوشکلی آره اما ازعقل نچ...

ایوان همینطور که  داشت ازاتاق میرفت بیرون گفت:کارلی خانم فعلا باهم کارداریم...

-مثلا چه کاری؟

ایوان دیگه ادامه نداد رفت بیرون...اتاق رو مرتب کردیم ومثله بچه ی آدم نشستیم درس خوندیم آخیییش سکوت چقد خوب بود فکرکنم یه ساعتی درس خوندیم...

من:خب دیگه بسه بریم چیزمیزبخوریم

کارلی:من گشنم نیس تو برو...

من:بلند شو ببینم واس ما تعارفی شده...دستشو کشیدم بردمش پائین ایوان هم طبقه پائین داشت چیزمیز میخورد(هههه)روی صندلی میزناهارخوری نشسته بود وداشت ماست وچیپش میخورد خوراکی مورد علاقه ی ایوان!!!خبری ازمامان وبابا نبود بالبینا هم توی ساختمان بیرونی توی اتاقش بود آخه خونه ی خدمتکارامون داخل باغمون بود...ایوان روشو کرد سمت ما:خب بچه ها پایه این آهنگ بذارم؟

کارلی:آره

ایوان:خب ازکی لذارم؟

من:ایوان همون سی دی رو بذار که همه خواننده ها توشن(همه خواننده ها چجوری جاشده؟جلل خالق!!!)..ایوان سی دی رو گذاشت اولین آهنگ diamondsریحانا بود...ازنظرمن صداش خیلی خیلی قشنگ بود(واقعا صداش عالیه)...خب آهنگ بعدی..ا این هم اسم خودمه :تیلور سوئیفت خیلی خوشکله صداش هم خوفه..

-اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...ایواااااااان ازسرلج من میذاریش؟ردش کن زوووووووووووووووود

-بابا تو چه مشکلی با این جاستین بیبر داری؟(بچه ها یه نکته ای:من ازجاستین درواقعیت هم متنفررررررررررررررررررررم)

-اولا جاستین نه جاسگو دوما خیلی چرته عوضش کن...

کارلی گفت:نه اتفاقا باحاله...

-ببند کارلی...

خب آهنگه بعدی ا این پسرخوشکله آدام لمبرت صداش قشنگه(گلمبرت ها؟؟؟)

ایوان:ههههههههه این خواننده هه بدنیست اما هیچکی آوریل نمی شه...

کارلی:آره خیلی صداش قشنگه(فقدوس کوجایی؟؟؟)...خب بعدی این دیگه کیه؟

ایوان:معرفی می کنم آستین موهان خواننده ی جدید هالیووذدی

کارلی:اممم..صداش خوبه..

خب بعدی..سرم پائین بود..این صدای یه مردیه نگاه تلویزیون کردم نه بابا مرد چیه..ادل بود آخه صداش کپ مردا بود...خب بعدی نم نم این کیه صبرکن؟؟؟آهان سلنا چون دوست تیلوره ازش خوشم میاد

کارلی:اصلا خوشم نمیاد ازش

ایوان:عجب تیکه ای!!!!(خخخخخخخ DJ)

خب بعدی این زنه اسمش چی بود؟بگو دیگه؟اه آهان آهان فهمیدم مایلی سایرس صداش خوووبه...خب بزن بعدی..این دیگه ضایعست هرکی نشناسش عقب موندس(توهین به کسی نیست..به حالت شوخی بخونین)مایکل جکسون واااااااااااایییییی عجب رقصی داره صداش عالللللیییییه (توجه توجه:عشقم درواقعیت هم هس مایکل جکسون)

کارلی:اره باحاله

ایوان:اگه دختر دیدین من نظرمیدم..

خب دیگه تمام شد...من:خب من برم طبقه ی بالا الان زودی برمیگردم...ازپله ها قدم برداشتم ولی وسط راه پله ایستادموپائین رو نگاه کردم نمیتنستم بفهمم چی دارن میگن ولی دیدم ایوان یه تیکه کاغذی رو ازتوجیبش دراورد وبه کارلی داد(اوا..حیا کن پسر)خب ضایعست که شمارشه ای ایوان دختر باز چشم چرون..رفتم بالا با خودم فکر کردم چه راحت کارلی هم گرفتش...دنیاشه دیگه چه میشه کرد؟...رفتم تو اتاقم وموبایلم رو دراوردم وشماره.....(نام یه شخص)........................

ادامه دارررررررررررررررررررررررررررررد................

نظرات 13 + ارسال نظر
پریسا یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 21:02 http://aansooyeshab.blogsky.com

پس کو بقیهش؟؟؟؟؟
کو کو کو کو کو کو کو کو کو؟؟؟؟
به جان خودم هرچی گشتم نبود بگردم هست یا نگردم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
***
میرم سراغ خط قرمز.

Feri Lambert چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 12:28

Miss.Jacksonnnnnnn!!!!!!!!!!!!!
تو میخوای منوبکشی،نع؟؟؟؟تاخودزنی نکردم آپ کننننننننننننن..........

تلافی برو آپیدم برو بخوان ههههههه

خاطره سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 21:23 http://khaterehfunny.blogsky.com/

سلام خوشگله

سلام عروسک

Feri Lambert سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 16:07

where r u?????????????
بیشوووررر آپ کن دیگه....حالادیگه نوبت خط قرمزه....بدووووووو آپ کننننننننننننننن.........!!

باوشه...چته دعوا داری؟؟؟ههههههههههههه

Feri Lambert سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 01:45

برو کشفش کن...P:

چرا منو توی این موقعیت ها قرارمیدین؟؟؟

Feri Lambert دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 18:36

خیله خب معلم زبان پارسی..اشتباه...
هووووووووووووووو من خودم شوهر دارممممممممم.!!!!!!!!!!!!!!!!!

کیه؟؟؟؟؟؟؟؟

پارسی دخت یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 17:01 http://justmyadam.blogfa.com/

راستی اپیدم.
بیاوووهوهوهوهو.

اومدم....

پارسی دخت یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 17:01 http://justmyadam.blogfa.com/

وااای.
خیلی قشنگ بووووود.
رررررررررررررزززززززززز سسسسسسسییییییییییییییاااااااااااااااااااهههههههههههه؟

باششششششششششش

Feri Lambert شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 15:57

شششششششقققققق... نه اشتب شد...خانومه جکسون خط قرمز چیشد پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اشتب نه اشتباه اونم می آپم

Feri Lambert شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 15:55

هووووو.......پرووو واس چی شماره میدییی؟؟؟؟؟منم چه پروپرو میگیرمشششش...هووو کارلی آدم باش...عجب آدمیه این ایوان....

تازه اولاشه...خانم کارلی

Feri Lambert شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 15:53

چیپس وماست؟؟؟خخخ اااییییی ججووووننننمممم....

توهم دوست دالی ؟برو با شوهرت ایوان بخور

Feri Lambert شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 15:52

کارلی:من گشنم نیس تو برو...(حرف همیشگی من)
اصن حال میکنم که تو منو چقدخوب میشناسی...ببوووسسس...

Feri Lambert شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 15:43

I,m here...
فقدوس اینجاست...من اینجام...هو کارلی چش چرونی نکن...آدام صداش خوب نیست معرکست...گلمبرتااااا جییییییغغغغغغغ....!میسسسیی شق جون....

خووووهشششششش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.